RICO AL INSTANTE

L'altre dia hem van arribar varis missatges del programa "RICO al instante" d'antena 3, llavors vaig pensar, com coi tenen el nº del meu mòbil aquestos!


Avui llegint el diari m'he trobat la noticia de que el concurs que presenta Carlos Lozano a Antena 3, Rico al instante, està rebent una allau de denúncies per la tramesa indiscriminada de SMS que comporten una despesa per al receptor si contesta.
La Confederació Espanyola d'Organitzacions de Mestresses de Casa va denunciar el programa davant de l'Agència de Protecció de Dades per considerar "massa agressiva" la campanya de promoció, i ara els "estafats" s'estan unint a la xarxa. I és que centenars d'usuaris s'han organitzat via Internet per denunciar aquesta situació davant de la Comissió de Supervisió de Serveis de Tarifació Addicional i les autoritats de consum.
Tots els afectats van rebre al seu telèfon mòbil l'SMS que els convidava a participar al concurs. Aquests missatges comporten una despesa d'1,42 euros per a qui contesti i la mateixa quantitat per cada SMS rebut, cosa que comporta desorbitades factures en cas d'enganxar-se a la tramesa i recepció d'aquests missatges, segons diu aquest diari.

Els responsables de la promoció, Antena 3 i Zed Worldwide SA, asseguren davant de les denúncies que només s'han enviat missatges "a destinataris que prèviament ho han sol·licitat o autoritzat".

Ara hem pregunto si algun dia, m’he aixecat sonàmbula i he autoritzat a antena 3 o zed worldwide S.A  a que m’enviïn missatges i qui sap a que més els he autoritzat, estic esgarrifada de les coses que podem arribar a fer inconscientment!

Protecció de dades!

2 comentaris:

  1. A mi al menys m'han enviaat cins i jo no he autorisat cap , sort que no he contestat a cap.

    ResponElimina
  2. mira, jo també dec ser sonpambula, que també n'he rebut un parell...

    ResponElimina