ACUDIT

Diuen que un dia es moren tots els bitllets i es van al cel.
Sant Pere els rep i demanen permís per entrar, però els diu que cap d'ells pot fer-ho.
- No fotis! Però com que no?
-Diu el de 500 €
-Jo sóc poderós i tinc les portes obertes perquè a tot arreu em volen.
Igual jo
-diu el de 100 €
 - Tots em volen tenir, per què no podem entrar?
 I jo
-diu el de 20 €.
- No insisteixin
-diu Sant Pere
-no poden entrar al cel, mmmm .... potser el de 5 € pugui fer-ho .....
En això se sent un estrany soroll, són totes les monedetes de 0.10, 0.20 i 0.50 cèntims que també havien mort ...
- Passin, passin-els diu Sant Pere
-Les portes del cel estan obertes per a vosaltres.
Els bitllets es posen molt enfadats i reclamen,
- per quina raó elles que valen menys sí i nosaltres no?
Sant Pere els respon:
Perquè elles si van a missa els diumenges!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada