PILES CARREGADES


Torno amb piles carregades i sóc molt conscient de que rebo més del que dono, que qui ha de tenir mèrit són les persones que cada dia llegiu el bloc, i el comenteu, de la mateixa manera que jo llegeixo i procuro comentar els vostres.
Una blogosfera, crec que es diu així, en la que he après a llegir poesies...cosa que no m’havia cridat mai l'atenció i m’agrada’t. També he trobat gent amb problemes, histories, cuina, llibres...un mon en el que poc a poc m'he endinsat  i m'hi trobo bé.

Gracies a tots per llegir el meu raconet!
Encara que la desconnexió a anat bé, ja trobava a faltar aquestes estonetes!

7 comentaris:

  1. ixó dels blocs crea adicció, oi?
    Me'n alegro que tornis amb les piles carregadetes :-)

    petons

    ResponElimina
  2. Gràcies a tu Magazine, per les bones estones que ens dones :)

    ResponElimina
  3. que no es descarreguin doncs.....apa a tornar a escriure...;)

    ResponElimina
  4. Entre tots i totes fem coses ben agradables i ens sentim acompanyats. És gratificant saber que algú pot gaudir amb el que fas.
    Penso que som com un arbre gegant amb moltes branques. I cada branca
    és diferent, però quan bufa el ventijol totes es mouen al mateix ritme...
    Una abraçada,
    M. Roser

    ResponElimina
  5. Gràcias també a tu per les bones recomanacions i consells que ens dones.
    Aixó del blog ja es com un vici, el dia que no et conectas el trobes a faltar.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Va bé desconnectar de tant en tant... Una abraçada!

    ResponElimina